Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Download af billeder fra nettet
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-04-04 11:19

Nu har jeg nok dummet mig igen, men hvordan laver jeg det så om?

Hidtil har jeg kunnet downloade JPG-billeder fra websteder uden
problemer, men nu lægger de sig på harddisken som bitmaps som
jeg så manuelt skal ændre (og komprimere) til JPG.

Det er nok en bagatel jeg skal ordne - men hvilken og hvor?

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 21-04-04 11:30

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
> jeg så manuelt skal ændre (og komprimere) til JPG.
>
> Det er nok en bagatel jeg skal ordne - men hvilken og hvor?

Gætter på det er IE

Slet 'midlertidige internet filer', og sæt størrelse til ca 30-40MB for
at undgå problemet i fremtiden.

Funktionern - Internetindstillinger - Slet filer...
Funktionern - Internetindstillinger - Indstillinger

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-04-04 19:54

Soeren Nielsen skrev bl.a.:

> Gætter på det er IE
>
> Slet 'midlertidige internet filer', og sæt størrelse til ca 30-40MB for
> at undgå problemet i fremtiden.

Tak for tippet. Jeg tror søreme det hjalp.

Mvh.: Jørgen Grandt