Browser
stl_s 3840
arlet 2470
? popup vinduer åbnes i fuld str.
Fra : _pkc_

Dato : 18-04-04 15:31

Hvorfor - hvad har jeg glemt at installere eller "slå til"

På forhånd tak

pkc

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-04-04 20:54

_pkc_ skrev:

> Hvorfor - hvad har jeg glemt at installere eller "slå til"

Hvilken browser?

Hvilket site? (giv et eller flere links til sider hvor du oplever
problemet)

NB: Det er en god ide at skrive hele spørgsmålet i brødteksten -
også selv om man dermed gentager noget af emnefeltet. Det gør det
lettere at læse og citere indlægget.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : _pkc_

Dato : 19-04-04 12:48

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> Hvilket site? (giv et eller flere links til sider hvor du oplever
> problemet)

Microsoft explorer vers 6.0 med sp1

www.ni.dk fx.

pkc

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-04-04 23:13

_pkc_ skrev:

> Microsoft explorer vers 6.0 med sp1
>
> www.ni.dk fx.

Jeg kan ikke se nogen pop op-vinduer på ovenstående site.

Fra : Nicky Precht

Dato : 19-04-04 23:24

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Jeg kan ikke se nogen pop op-vinduer på ovenstående site.

Heller ikke mig. Kan det tænkes at du har spyware installeret?

/Nicky

Fra : _pkc_

Dato : 20-04-04 16:29

Nicky Precht wrote:
> Heller ikke mig. Kan det tænkes at du har spyware installeret?
> /Nicky

Ikke mig bekendt - men så prøv

http://www.scanboat.com/dk/soeg_salg.asp?m=2

Fra : Nicky Precht

Dato : 23-04-04 04:04

_pkc_ wrote:

> Ikke mig bekendt - men så prøv
>
> http://www.scanboat.com/dk/soeg_salg.asp?m=2

Når jeg slår popup-blockeren fra, så kommer der et lille vindue frem.
Ikke noget i fuldskærm.

Din IE opfører sig åbenbart underligt... Prøv evt. Firefox. Den har
popup-blocker indbygget. Den blokker kun popup's du ikke har bedt om. En
dejlig ting!

/Nicky