"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns94CA6E3074AAjcdmfdk@gyrosmod.dtext.news.tele.dk...
> Heidi Jensen skrev:
>
> > Jeg har fået et andet problem efter jeg skiftede til Mozilla,
> > min webbank vil ikke virke. Den vil ikke godkende oprettelsen
> > af mine betalinger. Jeg har så talt med en hotline, hvor de
> > sagde, at de ikke kunne hjælpe mig, fordi jeg brugte Mozilla,
>
> Bankverdenen er desværre blandt de slemme til at lave løsninger der
> kun virker med Internet Explorer. Hvis siden ikke virker i Mozilla,
> er der ikke så meget du kan gøre. Skift bank eller brug IE til dine
> bankforretninger.
>
De sagde på hotlinen at de havde hørt om nogle der kunne køre den via
mozilla, men hvidste intet om det... (de er altså ikke altid skide skarpe
derinde).
> Under alle omstændigheder kan du gøre banken opmærksom på at du er
> utilfreds med at de kun laver webløsninger til en enkelt browser.
> Hvis de ikke får nogen sure tilbagemeldinger, opdager de jo aldrig
> at der er et problem.
>
> > Jeg har D.I.B.A (diskontobanken)....
>
> Deres side er så håbløs at den næsten er sjov. Deres FAQ (hvor der
> bl.a. er et menupunkt der hedder "Systemkrav") er opbygget som en
> menu der kun virker i browsere der understøtter MS-opfindelsen
> "document.all". Det betyder at man ikke engang kan se hvilke
> systemkrav banken kræver - med mindre man altså har en browser der
> allerede opfylder systemkravene
De sagde også, at jeg burde skifte til Exploren igen.... Hmmm, det sker dog
ikke :0)
>
> Lån og Spar-bank, Nordea, Jyske Bank og Sydbank skulle alle virke
> med Mozilla (der er sikkert flere, men det er dem jeg lige har hørt
> om).
> --
Årh man kan jo ikke blive ved med at skifte bank, har lige (i sep.) skiftet
fra nordea til Diba..
> Jens Gyldenkærne Clausen
> Svar venligst under det du citerer, og citer kun det der er
> nødvendigt for at forstå dit svar i sammenhængen. Se hvorfor og
> hvordan på
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html