Internet Xplorer 6 og download af filer
Fra : Ukendt

Dato : 12-04-04 01:15

Hej NG,

Jeg har en W2K med SP4 og alle de patches der nu engang skal være .

Jeg har et problem med at når jeg downloader filer med IE - så vælger den
som standard min Administrator account's desktop som standard sted at gemme
filerne. Nu ville jeg jo gerne have den til standard at gemme på min
Desktop i den brugerprofil jeg er logget på med. Men jeg kan ikke huske hvor
det er jeg ændrer dette henne, er der nogen herinde som kan huske eller
hjælpe mig med dette ?. Jeg formoder det er en variabel jeg kan ændre i
registreringsdatabasen.

PS:

Grunden til dette er sket, er sikkert fordi jeg har kopieret min
Administrator profil til Documents & settings\default user (så alle nye
brugere får de samme settings) - men den har altså lige lavet rod med min
download path

Med venlig hilsen

Chief-one