kan ikke finde bestemte hjemmesider
Fra : Birgitte

Dato : 09-04-04 14:52

IE 6.0 og Opera kan ikke finde udvalgte sider (sider der på et tidspunkt har
været i min mappe "hyperlinks" i IE).
Med SpyBot (efter jeg havde opdateret den) fandt jeg to stk: "common
hijacker: omdirigeret vært" som jeg bad SpyBot fixe. Min teori er, at skaden
måske ikke er blevet fixet helt, så de udvalgte internetadresser stadig
henviser til en forkert ip-adresse? Hjæælp

(Jeg har været inde og søge på et par af de umulige adresser i
registreringsdatabasen; men de er der ikke alle.)

Andre teorier modtages også med stor glæde.

mange hilsener Birgitte

Fra : Birgitte

Dato : 09-04-04 14:56

"Birgitte" <bisist@iname.com> skrev i en meddelelse
> IE 6.0 og Opera kan ikke finde udvalgte sider (sider der på et tidspunkt
har
> været i min mappe "hyperlinks" i IE).

Undskyld: Den skulle måske have været i dk.edb.sikkerhed?

Birgitte