Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE 6.0 blackliste sites??
Fra : birgitte

Dato : 09-04-04 01:08

Hvor vil jeg blive glad, hvis nogen kan hjælpe:

Problem: Både med IE 6.0 og Opera 7 er der nogle bestemte sites jeg ikke kan
komme ind på: Det er ikke så hensigtsmæssigt, da det er sider jeg står for!!

Når jeg vælger en af de for mig ikke tilgængelige sites, er det som om
beskeden ikke når router og adsl-modemmet, for de begynder ikke at blinke
lystigt som når jeg vælger andre sites, som jeg kan komme ind på. - 4 andre
computere har ikke haft problemer med at komme ind på siderne, så de er der
og er tilgængelige. Nogle gange får jeg en lang spiseseddel med "siden kan
ikke vises - den er ikke tilgængelig. det kan være tekniske problemer.....
eller det kan være nødvendigt at ændre browsweinstillingerne......osv."

Facts: computeren har en nyoprettet adsl, m.h.t. virus: jeg har endnu ikke
brugt mailprogram og har kun været inde på sider som dr.dk (kan dog ikke
udelukke 100% at andre ikke har benyttet den, da den står på arbejdet; men
jeg finder det ikke sandsynligt, idet problemerne har været der fra start
af, da jeg satte netkort i og fik hul igennem), har scannet med Norton, har
brugt AdAware - afinstalleret den og derefter brugt SpyBot, tjekket at
klassifikationsfilteret ikke er aktiveret og tjekket at ingen websider er
tilføjet under sikkerhed / klassificerede websider og tjekket at
forbindelsesindstillingerne er som tdc har skrevet.

En lille krølle på halen er, at jeg i min iver for at løse dette har jeg
været meget på forskellige tdc-sider, og at jeg nu heller ikke er i stand
til at få endelig kontakt med disse. Dvs. jeg får det meste af siden med
billeder og det hele - og jeg kan se aktvitet i router og modem; men lige
før alt er hentet og den skriver "udført" forneden, fryser skærmen
fuldstændig incl. cursor, så jeg må genstarte dyret for at komme til orde -
og ctrl-alt-delete er ikke nok! Men dette er måske noget helt andet?

mange hilsener Birgitte
bisistingenspam@iname.com
(slet "ingenspam")