IE speedup
Fra : Søren Skovgaard

Dato : 05-04-04 16:28

Hej alle !

Er der nogle måder man kan speede IE op på mht hastighed ?

På forhånd tak !

mvh
Søren

Fra : Nicky Precht

Dato : 06-04-04 00:33

> Er der nogle måder man kan speede IE op på mht hastighed ?

Det er jo et godt spørgsmål.
Jeg går ud fra at du ikke mener internettets hastighed, men den
hastighed browseren viser tingene (browseren skal jo udregne, hvordan
tingene skal se ud).

Prøv flg. i rækkefølge
1) Slet alle unødige temporære filer incl cookies.
2) Måske har du en lidt aggressiv virus scanner. Den slår du ikke fra :)
3) Scan efter spyware med fx. Ad-aware. (lavasoft.de)
4) Køb lidt mere ram (altid godt)
5) Geninstaller windows (En sikker vinder)
6) Opgrader maskinens hardware
7) Ring til tech support og bed om at få internettet tilsendt på en CD,
da det kører hurtigere lokalt på maskinen.

Noget af det her må da virke... Ellers få en hurtigere forbindelse.

/Nicky

Fra : Lobais

Dato : 06-04-04 10:12

Tue, 06 Apr 2004 01:33:21 +0200. skrev Nicky Precht:

> [...]
Prøv at installere firefox, den drøner der ud af!

> 5) Geninstaller windows (En sikker vinder)
Medmindre man bruger mac, har de ikke IE 5?

--
Thomas
- "Videnskab uden religion er lam,

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 06-04-04 13:39

Nicky Precht <nicky@anarki.dk> wrote in news:4071ecc2$0$273
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Det er jo et godt spørgsmål.
> Jeg går ud fra at du ikke mener internettets hastighed, men den
> hastighed browseren viser tingene (browseren skal jo udregne, hvordan
> tingene skal se ud).

Næeh - men en browser må - vist nok iflg. en eller anden RFC - ikke oprette
flere end 4 samtidige forbindelser til en hjemmeside. Dette kan dog
rettes/sættes op et eller andet sted i RegDb.

http://www.umpi.maine.edu/~lalonded/ietweek.html

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Michael Witting

Dato : 07-04-04 22:56

> [...]
> flere end 4 samtidige forbindelser til en hjemmeside. Dette kan dog
> rettes/sættes op et eller andet sted i RegDb.

Har lige prøvet at gøre som der står beskrevet i ovenstående link.
Det går en del hurtigere.
Der står i teksten at man skal "rette" eller Tilføje" nogle værdier i RegDb.
Jeg skulle tilføje på min Win XP, IE6

God fornøjelse
Michael