Irriterende problem i IE6 - Link "bar"
Fra : Jacob E.

Dato : 05-04-04 12:35

Efter at have reformatteret, og installeret IE6 + updates, kan jeg ikke
"trække" i linien, hvor mine links befinder sig (lige ved siden af
adressefeltet, som er unødvendigt langt). Nu har jeg kun en lille pil, som
åbner en kasse med mine links. Det er RET irriterende! Nogen der lige har et
godt fif?

Pft,

Jacob

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-04-04 12:41

Jacob E. skrev:

> Efter at have reformatteret, og installeret IE6 + updates, kan
> jeg ikke "trække" i linien, hvor mine links befinder sig

Højreklik og fjern hakket ved "Lås værktøjslinjerne".
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jacob E.

Dato : 05-04-04 13:24

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Højreklik og fjern hakket ved "Lås værktøjslinjerne".

hehehe... tænkte sq nok det var så hamrende enkelt, at jeg havde stirret mig
blind - mange tak, min ven

Mvh Jacob

Fra : Kim Schroeder

Dato : 15-04-04 04:02

"Jacob E." <sp@mmerdie.invalid> skrev i en meddelelse news:40714473$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> åbner en kasse med mine links. Det er RET irriterende! Nogen der lige har et

Dejligt hvis man kunne justere længden på adressefeltet i Opera. Det fylder 3/4 af skærmens længde
- men kan ikke trække det ligesom i IE uanset flueben i "Lås værktøjslinie" eller ej.

Kim