Mozilla og Explorer
Fra : Hans J. Jensen

Dato : 27-03-04 16:10

Jeg bruger Microsoft Internet Explorer v6.0, og jeg kunne godt tænke mig at
prøve Mozilla 1.6. Er der nogle problemer i at have dem begge liggende?
Altså så de begge er installeret. Det er altså ikke fordi at jeg er helt
sikker på at jeg vil af med Explorer.

Mvh
Hans

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-03-04 16:14

On Sat, 27 Mar 2004 16:10:08 +0100, Hans J. Jensen wrote:

> [...]
> prøve Mozilla 1.6. Er der nogle problemer i at have dem begge liggende?
> Altså så de begge er installeret. Det er altså ikke fordi at jeg er helt

Nej, det er der ingen problemer med.

--
Mvh. Lars

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 27-03-04 16:19

Hans J. Jensen wrote:
> Jeg bruger Microsoft Internet Explorer v6.0, og jeg kunne godt tænke
> mig at prøve Mozilla 1.6. Er der nogle problemer i at have dem begge
> liggende?

Nej.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Jacob Riis

Dato : 27-03-04 17:38

Hans J. Jensen wrote:
> [...]
> liggende? Altså så de begge er installeret. Det er altså ikke fordi
> at jeg er helt sikker på at jeg vil af med Explorer.

Jeg har både Internet Explorer 6.0, K-Meleon 0.8.2, Opera 7.5 preview 3,
Mozilla 1.7 beta og Mozilla Firefox 0.8 på min maskine. Det virker ganske
fint.

Du skal bare være opmærksom på at du kun vil have _en_ standard browser. Det
vil sige at der vil være en bestemt browser der fx åbner links i
nyhedsgrupper og mails. Men det burde være let nok for dig at indstille
hvilket program du vil have til at gøre dette. Der sker tit det at når man
åbner en ny browser den første gang vil den spørge om den skal være
standardbrowser. Ellers må ændre det i indstillingerne.

En anden ting du skal være opmærksom på er at Mozilla 1.6 kun kan køre med
SUNs java. Så hvis du stadig kører med den gamle Microsoft Java VM vil få
problemer.

Hvis du har lyst kan du også prøve med en Mozilla Suite 1.6 oversat til
dansk. Den kan findes her:
http://www.mozilla.org/projects/l10n/mlp_status.html#contrib

--
http://www.livejournal.com/users/jacob667/
Hver dag med nye tips til Mozilla Firefox

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 28-03-04 00:36

Tak for svarene! Ud fra det jeg har prøvet indtil videre ser det ud til at
Mozilla virker bedre end Explorer.

Mvh
Hans