Slette midlertidige filer i IE
Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 25-03-04 15:03

Hej,

Findes der en mulighed for at slette IE's midlertidige filer ved hjælp
af en kommando i en batchfil ?
(ikke bare en DEL-kommando - det skal virke uanset hvor de midlertidige
filer ligger gemt)

/klaus

Fra : Nicky Precht

Dato : 25-03-04 15:46

Klaus Jorgensen wrote:
> [...]
> af en kommando i en batchfil ?
> (ikke bare en DEL-kommando - det skal virke uanset hvor de midlertidige

Prøv at se denne kb artikel fra M$:
http://support.microsoft.com/?kbid=315246
Der står groft skitseret, hvordan du bruger cleanmgr til fjerne de
temporære filer.

/Nicky

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 25-03-04 16:04

Nicky Precht wrote:

> Prøv at se denne kb artikel fra M$:
> http://support.microsoft.com/?kbid=315246
> Der står groft skitseret, hvordan du bruger cleanmgr til fjerne de
> temporære filer.
>
> /Nicky

Takker - det ser ud til at det lige er det jeg skal bruge (for at slette
filerne inden automatisk on-demand virusscanning samt backup af
brugermappen)

/klaus