IE.explore 6,0 fejl
Fra : L. Hjerrild

Dato : 20-03-04 15:24

Hej gruppe

Jeg har et problem med IE explore 6 jeg ikke rigtigt kan få løst håber nogen
kan hjælpe.
Når jeg åbner exploren får jeg denne fejl :
""IEXPLORE.exe har fundet en fejl og afsluttes
Vi beklager ulejligheden"" var du midt i noget osv. osv.
Jeg køre win xp og instalere jævnligt de opdateringer der måtte være
tilgængelig
Pc`en har kørt perfekt i ca 1 års tid .
Jeg har prøvet at køre min image fil så er problemet løst i ca 1-2 dage

Håber på lidt hjælp her.
på forhånd tak.

Lars Hjerrild

Fra : Simon Duun

Dato : 07-05-04 10:48

L. Hjerrild wrote:

> [...]
> Pc`en har kørt perfekt i ca 1 års tid .
> Jeg har prøvet at køre min image fil så er problemet løst i ca 1-2 dage

det tyder nok på at du skal til at geninstallere IE 6 igen.
Det gør du på: www.microsoft.com/ie

Med Venlig Hilsen

Simon Duun
/SimonsWeb.dk