Fej ved genstart med trådløst tastatur
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 27-04-04 21:28

Jeg har været ved at samle en PC for en bekendt.

Alt virker fint bortset fra, at maskinen nogen gange ikke kan finde din
tastatur efter genstart. Problemet er ind til videre ikke opstået når man
tænder komputeren. Kun ved genstart eller ved brug af reset knappen.

Jeg får beskeden "Keyboard error or no keyboard pressent" lige efter biosen
har fundet dens harddiske.

Genstarter jeg med reset knappen kan alt virke de første 3-4 gange for
derefter ikke at virke. Bundkortet er opdateret med nyeste bios (1.0b)

Nogen der har en ide til hvorfor bundkortet til tider ikke kan se
keyboardet?

Keyboard Creative wireless 6000
Bundkort ECS N2U400-A v1.0 (nForce 2 ultra)

Håber i kan komme med en læsning...ellers må keyboardet tilbage til
forhandleren.

Hilsen Ole Frederiksen

Fra : Egil Solberg

Dato : 27-04-04 21:43

Ole Frederiksen wrote:

> [...]
> Bundkort ECS N2U400-A v1.0 (nForce 2 ultra)
>
> Håber i kan komme med en læsning...ellers må keyboardet tilbage til

Har du forsøgt keyboardet på en anden computer? Kunne jo være ret
interessant for at finde ud af hvor problemet ligger.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 28-04-04 16:22

"Egil Solberg" <egilso@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du forsøgt keyboardet på en anden computer? Kunne jo være ret
> interessant for at finde ud af hvor problemet ligger.

Hej Ole
Er modtageren monteret på USB for så sker det at der ikke findes noget på
USB stikket, jeg har en trådet keyboard på USB og det svigter en gang
imellem. har også læst i en anden tråd at en stick ikke findes ved opstart.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen