Vedr. Dobbelt-klik på Mouse
Fra : Ove Kristensen

Dato : 26-04-04 17:53

Hej Allesammen !

Jeg har lige købt et sæt Microsoft "Wireless Optical Desktop" hvor at musen
hedder "Wireless Opttical Mouse 2.0" - hvordan kan man få dobbeltklik på
musen, og naturligvis ikke på de "normale" højre & venstrehånds funktioner,
men f..eks. ved at trykke på scroll-hjulet.

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-04-04 17:55

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> dobbeltklik på musen, og naturligvis ikke på de "normale" højre &
> venstrehånds funktioner, men f..eks. ved at trykke på scroll-hjulet.

Hvis du er anvender af Windows, så sætter man det op i Muse egenskaberne
der findes i kontrolpanelet.

Evt. kan det kræve en installation af Microsoft Intellipoint Muse driver.

--
Bjarke Andersen

Fra : Ove Kristensen

Dato : 26-04-04 19:55

> Hvis du er anvender af Windows, så sætter man det op i Muse egenskaberne
> der findes i kontrolpanelet.

> Evt. kan det kræve en installation af Microsoft Intellipoint Muse driver.

Hej Bjarke !

Jamen 1000 tak for info, men jeg må konstatere, at det ikke er muligt at
lave dobbeltklik på nogen af kontakterne, selv om jeg har installeret
tilhørende software

Med venlig hilsen og god aften
fra
OveK.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-04-04 14:26

Ove Kristensen skrev:

> Jamen 1000 tak for info, men jeg må konstatere, at det ikke er
> muligt at lave dobbeltklik på nogen af kontakterne, selv om
> jeg har installeret tilhørende software

Det var sært. Jeg kan snildt bestemme, at scrollhjulet svarer til et
dobbeltklik, når jeg trykker på det vha. MouseWare til min Logitech
MX700-mus. <http://home18.inet.tele.dk/madsen/logitech/dobbeltklik.png>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ove Kristensen

Dato : 27-04-04 21:13

> Det var sært. Jeg kan snildt bestemme, at scrollhjulet svarer til et
> dobbeltklik, når jeg trykker på det vha. MouseWare til min Logitech
> MX700-mus.

Ja, men det kan man desværre ikke, og det er nok fordi, at den omtalte mouse
har et kombineret scroll & tilt til siden wheels.

http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/productdetails.aspx?pid=0
05

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-04-04 21:34

Ove Kristensen skrev:

> Ja, men det kan man desværre ikke, og det er nok fordi, at den
> omtalte mouse har et kombineret scroll & tilt til siden
> wheels.

Ok. Jeg forstod det også i første omgang sådan, at det var en
Logitech-mus du sad med. D'OH! og undskyld.

--
Hilsen
Madsen