billeder af isætning af RAM
Fra : Martin

Dato : 23-04-04 20:06

Subject, gerne Corsair pc3200 el.lign.
Jeg har nogle billeder der illustrerer over 6 stk images, hvordan og hvor
man isætter RAM men de er uskarpe og utydelige på et lærred. Kan jeg få et
link eller to?

Martin

Fra : Brian Lund

Dato : 23-04-04 22:39

> Subject, gerne Corsair pc3200 el.lign.

Det er det samme uanset mærke, og så længe det er DDR eller SD-RAM er det
faktisk samme måde de skal sættes i...
Men er det ikke nemmere at forklare, end at tage billeder?

> Jeg har nogle billeder der illustrerer over 6 stk images, hvordan og hvor
> man isætter RAM men de er uskarpe og utydelige på et lærred. Kan jeg få et
> link eller to?

Da jeg ikke gider splitte min computer ad for at tage billeder;

Find RAM-slot'et, tryk de to paler ud så soklen er "åben" sæt RAM-klodsen
ned i så den vender rigtigt, tryk til indtil palerne har lukket sig, tryk
dem helt på plads og voila...

Brian

Fra : Martin Johansson

Dato : 23-04-04 23:03

"Martin" <martinf_No_S_P_am@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man isætter RAM men de er uskarpe og utydelige på et lærred. Kan jeg få et

Jeg har da fundet lidt:
http://www.modsynergy.com/Corsair-TWINX-comp.jpg
http://www.modsynergy.com/Corsair-TWINX-comp2.jpg
http://www.tweaknews.net/reviews/corsair/img/c11.JPG

Ved ikke om de kan bruges til noget?

Fra : Martin

Dato : 24-04-04 01:22

> Jeg har da fundet lidt:
> [...]
Tak skal du have, Martin J. -Mindst eet af dem vil blive brugt.

Til Brian: Det kan jeg, men da slideshow er en del af en fremlægning ville
jeg gerne have det med på billede.

Fra : Brian Lund

Dato : 24-04-04 11:02

> Til Brian: Det kan jeg, men da slideshow er en del af en fremlægning ville
> jeg gerne have det med på billede.

Ah ok, så kunne du vel bare åbne dit eget dyr og tage nogen billeder ;)

Brian

Fra : Martin

Dato : 24-04-04 13:36

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ah ok, så kunne du vel bare åbne dit eget dyr og tage nogen billeder ;)
>

> Brian

ja selvfølgelig :)