HP Laserjet 4 problemer
Fra : Thomas Antonsen

Dato : 23-04-04 19:53

Jeg har en old tusse gammel HP Laserjet 4, som driller mig i den forstand,
den krøller papiret og laver pairstop konstant. Problemet er øjensynligt i
den sidste gummirulle, inden papiret bliver rullet ud på toppen af
printeren, denne sidste rulle tager ikke fat i papiret, der så bliver
krøllet, fordi de andre ruller stadig skubber papiret frem.

Hvad gør man ved det? Kan man rense rullerne, eller skifte dem?

VH Thomas

Fra : Wass Up

Dato : 23-04-04 22:40

"Thomas Antonsen" <thomcat2.REMOVE@mail.dk> wrote in message
> [...]
> krøllet, fordi de andre ruller stadig skubber papiret frem.
>
> Hvad gør man ved det? Kan man rense rullerne, eller skifte dem?

Jeg plejer at skifte den rulle, koster et par 100 kroner.