Ny Gaming mus
Fra : Oldman

Dato : 23-04-04 16:33

Hej
Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe at spørge i ?

Ville lige høre om der er nogen der kan anbefale en god gaming mus,jeg
regner med at ofre en 4-500 kroner.
Jeg har overvejet Boomsslang fra terratec,men kom med et bud.

mvh
Denis

Fra : Bo Hansen

Dato : 23-04-04 17:59

"Oldman" <Riis@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> regner med at ofre en 4-500 kroner.
> Jeg har overvejet Boomsslang fra terratec,men kom med et bud.

Jeg har købt mig en MX700 og en Steelpad 4D, det virker ganske godt

/Bo

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 23-04-04 20:12

Logitech 510 mx