Til Lars KBH nord -vedr. strømforsyning
Fra : Ulla

Dato : 22-04-04 18:08

Jea annoncerede i sin tid efter strømforsyning til min bærbare komputer og
fik svar fra mailto:complexFJERNES@pc.dk , men jeg har forsøgt at besvare
denne flere gange, og hver gang får jeg den tilbage - den kan ikke
afleveres, så jeg håber du se denne mail da jeg er interesseret i at købe
din strømforsyning.
mvh Ulla
--

Ulla
www.samolon.dk

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 22-04-04 18:15

Ulla wrote:
> [...]
> denne flere gange, og hver gang får jeg den tilbage - den kan ikke
> afleveres, så jeg håber du se denne mail da jeg er interesseret i at købe

Du har fjernet "FJERNES" fra adressen?

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : J.K.Arning

Dato : 22-04-04 19:28

Steen Suder, privat wrote:

> Du har fjernet "FJERNES" fra adressen?