Mus od Tastatur er væk
Fra : K.Nielsen

Dato : 19-04-04 16:35

Hej Ng
Jeg her lige sat en ny strømforsyning i min PC som starter med en Scandisk,
men jeg kan ingenting gøre da min mus og tastatur ikke virker, er der nogen
der kan hjælpe ??????

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-04-04 17:31

On Mon, 19 Apr 2004 17:34:54 +0200, "K.Nielsen" <no@spam.dk> wrote:

> [...]
>men jeg kan ingenting gøre da min mus og tastatur ikke virker, er der nogen

har du sat stikket ordenligt i bundkortet? Det kan være det er løst og
5 volt´en mangler.

Det kan også være at du bruger USB? og det ikke understøttes af
bundkort under opstart, før du har været inde i bios´en.. men det kan
jo være lidt svært uden et virksomt tatatur. Er det PS2 burde det
virke..

Men man ved jo aldrig ved de tastaturer.. jeg har selv et Logitech sæt
med Bluetooth og af en eller anden mærkelig grund virker det ikke helt
som det skal under boot..

Fra : K.Nielsen

Dato : 19-04-04 17:44

Hej igen Jeg bruger PS 2 og har lige igen tjekket om stikket sad ordentlig,
og jeg har prøvet forskellige tastatur og mus (PS )
men intet hjalp.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 19-04-04 18:58

On Mon, 19 Apr 2004 17:34:54 +0200, K.Nielsen wrote:

>Jeg her lige sat en ny strømforsyning i min PC som starter med en Scandisk,
>men jeg kan ingenting gøre da min mus og tastatur ikke virker, er der nogen
>der kan hjælpe ??????

Hmm, hvis du har sat en ny strømforsyning i, har du nok haft alle kabler
ude, og så er det vel ikke helt umuligt at du har lavet den samme brøler som
engang ødelagde en weekend for mig: Jeg var kommet til at bytte om på mus og
tastatur
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)