Mere RAM!
Fra : Hans Ole

Dato : 19-04-04 00:11

Jeg har en Pentium (R) 4CPU 2.66 GHz med 256 MB RAM og vil gerne
have noget mere RAM.
Hvad skal jeg købe (hvad skal de hedde)?
På forhånd tak.

Mvh Hans Ole

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-04-04 00:12

"Hans Ole" <hans-ole@smugglers-division.dk> wrote:

>Jeg har en Pentium (R) 4CPU 2.66 GHz med 256 MB RAM og vil gerne
>have noget mere RAM.
>Hvad skal jeg købe (hvad skal de hedde)?

Check manualen til dit bundkort - Den fortæller alt om hvilken type og størrelse RAM der kan anvendes....

<mlr>

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-04-04 07:03

On Mon, 19 Apr 2004 01:11:22 +0200, "Hans Ole"
<hans-ole@smugglers-division.dk> wrote:

>Jeg har en Pentium (R) 4CPU 2.66 GHz med 256 MB RAM og vil gerne
>have noget mere RAM.
>Hvad skal jeg købe (hvad skal de hedde)?

Prøv og tage dem ud der sidder i og se hvad det er for nogen. Og køb
så nogen mage til.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : /Ole

Dato : 19-04-04 08:59

> Prøv og tage dem ud der sidder i og se hvad det er for nogen. Og køb
> så nogen mage til.
>
> Med venlig hilsen
> Jesper Hansen

Eller kør Aida32 den fortæller helt nøjagtig, hvad du har i maskinen. Søg på
Google efter den.

/Ole

Fra : Hans Ole

Dato : 19-04-04 09:28

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Eller kør Aida32 den fortæller helt nøjagtig, hvad du har i
maskinen. Søg på
> Google efter den.

Tak for svarene.
Jeg prøver Aida32.

Mvh Hans Ole

Fra : Jan Dahl

Dato : 19-04-04 16:13

Det må gerne hedde DaneElec eller Kingston = god kvalitets (mærkeram) RAM.

Mvh Jan

Fra : Hans Ole

Dato : 19-04-04 18:12

"Jan Dahl" <jandal@hotmail-remove-.com> skrev i en meddelelse
> Det må gerne hedde DaneElec eller Kingston = god kvalitets
(mærkeram) RAM.

Det blev en 512 MB fra DaneElec.
Tak for hjælpen.

Mvh Hans Ole