Driver til GUS
Fra : Tulkest

Dato : 17-04-04 17:40

Er der nogle der ligger inde med driver disketterne til et Gravis Ultrasound
lydkort (Dos/win 3.11)

/Thomas

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-04-04 17:29

"Tulkest" <kalmarvej@mail.dk> crashed Echelon writing

> Er der nogle der ligger inde med driver disketterne til et Gravis
> Ultrasound lydkort (Dos/win 3.11)

http://www.drivermuseum.com/pub/drivers/sound/gravis/gus411.zip

DOS drivers for the Gravis UltraSound family of sound cards based on the
GF1 chip: UltraSound Classic, UltraSound MAX and UltraSound ACE.

--
Bjarke Andersen

Fra : Tulkest

Dato : 17-04-04 17:54

Hmmm, er du sikker på at du ikke er gud... for google var sgu ikke min ven
i dag!!!

Tak

/Thomas