Aldis Digital Kamera
Fra : M.I

Dato : 17-04-04 16:48

Hej

Købte nogen her det, de havde i onsdags, og vil dele erfaringer? Og ved, om
de har flerwe tilbage rundt omkring?

M.I

Fra : Henrik Sahl

Dato : 17-04-04 20:52

"M.I" <doe@FJERNstofanet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Købte nogen her det, de havde i onsdags, og vil dele erfaringer? Og ved,
om
> de har flerwe tilbage rundt omkring?

De har som sædvanligt kun fået under en håndfuld i hver forretning, så de er
røget efter 5 min. de fleste steder.

Du kan læse lidt om erfaringer her ->
http://www.hol.dk/traad.asp?fID=0&tID=169889 eller kigge i foto-NG'erne, der
har folk også nogle meninger (De fleste "eksperter" mener dog at det er alt
for billigt til at det kan være godt).

Mvh
Henrik

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-04-04 21:54

Henrik Sahl skrev:

> De har som sædvanligt kun fået under en håndfuld i hver
> forretning, så de er røget efter 5 min. de fleste steder.

Ja og velsagtens til medarbejderne ;)

--
Hilsen
Madsen

Fra : fg

Dato : 17-04-04 23:14

On Sat, 17 Apr 2004 22:54:24 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Ja og velsagtens til medarbejderne ;)
Jo men prøv om en uge, så har de som regel fået dem alle tilbage igen.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-04-04 23:44

fg skrev:

> Jo men prøv om en uge, så har de som regel fået dem alle
> tilbage igen.

:)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 18-04-04 08:08

On Sat, 17 Apr 2004 17:48:29 +0200, M.I wrote:

> Hej
>
> Købte nogen her det, de havde i onsdags, og vil dele erfaringer? Og ved, om
> de har flerwe tilbage rundt omkring?
>
> M.I

Forkert gruppe
denrigtige er