Pinnacle PC TV Rave på tilbud i A-Z - Duer~
Fra : Gunnar

Dato : 17-04-04 13:51

Jeg vil gerne høre, om der er nogen der har gode/dårlige erfaringer med
Pinnacle PC TV Rave-kortet, som er på tilbud til 299 kr. i A-Z næste uge.
Jeg har følgende spørgsmål til produktet:

* Kan der optages TV-programmer til HD'en? Og kan de senere overføres til
andet medie f.eks. DVD?
* Kan det time-shifte? Hvis ja, hvor langt tilbage kan den time-shifte over
og går det (nævneværdigt) ud over kvaliteten?
* Hvordan er kvaliteten?
* Kan andet i den billige ende af prisskalaen mht. TV-kort anbefales (under
700 kr)?

Håber I kan hjælpe en stakkels newbie med trang til tv-kigning på pc'en.

Med venlig hilsen

Gunnar

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-04-04 14:14

Gunnar skrev:

> [...]
> (under 700 kr)?
>
> Håber I kan hjælpe en stakkels newbie med trang til tv-kigning på

Jeg har selv et Pinnacle TV Pro kort. For at optage skal man have
maskinkraften til det. Prøv at se
kommentarene til Pinnacles TVkort på www.edbpriser.dk. En del har store
problemer med at få dem til at spille med deres hardware.

--
Mvh.

Karsten Jensen

...ved svar pr email, fjern "123".