Bruge Access-point som trådløst netkort (k~
Fra : Jens

Dato : 16-04-04 20:12

Hej.

Jeg har fået tilbudt et billigt access-point /rourter, en Fujitsu-Siemens
AP-600RP-USB
http://www.fujitsu-siemens.com/rl/products/wireless/wlan_ap600usb.html

Men det jeg egentlig har behov for er, at koble op til et trådløst netværk
via en stationær PC, altså et klientkort af en slags.

Men, med det gode tilbud tænkte jeg... Kan man koble op til et andet
trådløst netværk med ovennævnte access-point/router ?

Den har WDS, W-LAN repetition, så den sammen med andre access-point med
samme funktionalitet nemt kan lave et stort netværk. Men kan jeg bruge det
til at blive behandlet som en helt almindelig klient ?

Eller kan man simpelthen ikke koble sig på et andet net med et access-point?
(ingen klient-faciliteter i et access-point).

Håber jeg har beskrevet spørgsmålet godt nok, og håber på godt svar.

Mvh og pft
Jens

....jeg har også spurgt i dk.edb.hardware.netvaerk men har ikke fået respons
der.