Lyd på Telmore.dk ...
Fra : ;o\)

Dato : 16-04-04 16:34

Hejsa

Jeg håber der er nogen her der kan hjælpe mig...

Når jeg prøver at lytte til en ringetone på Telmore.dk,
så sker der kun det at der popper et nyt vindue op, og så sker der ikke
mere.
Er der nogen her der kan give en forklaring på hvorfor der ikke kommer noget
lyd???
Det er kun på Telmore.dk, jeg har dette problem, ellers fungere min lyd
upåklageligt.

Har snakket med dem hos Telmore og de siger at de godt kan høre
ringetonerne.
Og den hjælp jeg fik hos dem, har ikke hjulpet.

Jeg tror det muligvis har noget at gøre med Port 443, men kan ikke finde ud
af hvor jeg tjekker om der er åbent på denne port...

Mit styresystem er Windows XP pro. med nyeste opdateringer.

mvh
Oskar

Fra : Brian Lund

Dato : 16-04-04 16:44

> [...]
> af hvor jeg tjekker om der er åbent på denne port...
>
> Mit styresystem er Windows XP pro. med nyeste opdateringer.

Det er sikkert midi filer (.mid), skru op for midi/synthesizer eller hvad
den hedder i din driver...

Hvis det ikke virker er det sikker noget med indstillinger af dit lydkort,
du kan jo prøve at finden en anden midi-fil og afspille...

Brian

Fra : ;o\)

Dato : 16-04-04 16:54

Jeg har masser af midi-filer og dem har jeg ikke problemer med at afspille,
så det er ikke det der er problemet...

Oskar

Fra : René Jensen

Dato : 17-04-04 12:02