Brother toner?
Fra : Peter Hansen

Dato : 16-04-04 15:17

Hej NG!

Jeg har lige købt en Brother HL-1430
Men nu er det så, hvor pokker køber jeg toner til den?
Jeg har kigget edbpriser, inkclub m.m. uden held...

Er der toner fra andre modeller der passer?

Tak
Peter Hansen.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-04-04 16:09

"Peter Hansen" <peter@r12.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt en Brother HL-1430

http://www.brother.dk/printere/sub/hl1430.htm kan du se hvilken type
toner der skal bruges

> Men nu er det så, hvor pokker køber jeg toner til den?
> Jeg har kigget edbpriser, inkclub m.m. uden held...
> Er der toner fra andre modeller der passer?

På edbpriser søger du så bare efter model HL1240 i stedet, det er de samme
varer til den (eller tryk på dette link
http://www.edbpriser.dk/listproducts.asp?ID=55&Parent=&Producent=83&Line=1541&Model=18362 )

--
Ivan V. Klattrup