Lasat modem ny firmware hvordan?
Fra : Jens Sloth

Dato : 15-04-04 22:09

Har lasat websetgo 56 V ext. modem med noget sonofon firmware, kan man
overskrive/slette denne firmware og loade en standart lasat firmware i??

Fra : Jasper Norman

Dato : 15-04-04 22:44

Det bliver sq svært. Har selv ledt efter en driver til et Lasat modem. Men
de findes sikkert derude

/Jasper

Fra : Peter

Dato : 16-04-04 01:01

"Jens Sloth" <Jens-Sloth@Person.dk> skrev i en meddelelse
> Har lasat websetgo 56 V ext. modem med noget sonofon firmware, kan man
> overskrive/slette denne firmware og loade en standart lasat firmware i??

Hej

Du kan jo prøve, om du kan finde noget brugbart på denne adresse:
http://www.eicon.com/support/helpweb/software.asp?h=lasata&l=16

Peter B

Fra : Leony

Dato : 16-04-04 13:33

In news:407ef9f0$0$257$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Jens Sloth typed:

> Har lasat websetgo 56 V ext. modem med noget sonofon firmware, kan man
> overskrive/slette denne firmware og loade en standart lasat firmware
> i??

Det er vist aldrig lykkedes med Lasat modems (emnet har været oppe et
par gange).
Ucom lavede nogle der var låst (mener det var Telia), hvor man godt
kunne overskrive firmwaren.

Hvis du er villig til at ofre dit modem, så kan du hente noget firmware
på siden Peter linker til - husk at det kan resultere i et ubrugeligt
modem.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jens Sloth

Dato : 18-04-04 12:09

Ringede til sonofon og fik en ny ulåst firmware tilsendt pr. email.. og
vupti..

Fra : Leony

Dato : 18-04-04 13:04

In news:408261b6$0$251$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Jens Sloth typed:

> Ringede til sonofon og fik en ny ulåst firmware tilsendt pr. email..
> og vupti..

Enkelt og nemt, det må jeg huske til næste gang.