Scanner virker ikke længere
Fra : Britt Malka

Dato : 15-04-04 17:29

Goddag

Vi har fået et underligt problem med vores Scasi-scanner Acer 620 ST.

Den har virket upåklageligt, indtil vi installerede Windows XP. Nu er
vi tilbage i Windows 2000 på den computer, hvor den er installeret,
men den vil stadig ikke.

Nyeste driver er installeret. Scanneren kan godt ses i Kontrolpanelet
i Scanner og kamera siger den, at den er korrekt installeret.

Windows kan godt se scanneren, men når vi bruger den via et
fotoprogram, kommer splash-screen lige frem fra scanneren, og herefter
går programmet ned.

Der er lys i scanneren.

Hvad kan der være galt? Og er det i det hele taget et
hardware-problem? Vi kan ikke teste den i Linux, fordi den nok er for
gammel. Vi har ikke kunnet finde drivere til den i hvert fald.
--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-04 18:00

Britt Malka wrote:

> Vi kan ikke teste den i Linux
> Vi har ikke kunnet finde drivere til den i hvert fald.

http://snapscan.sourceforge.net/
http://www.sane-project.org/

I debian:
apt-get install sane

Fra : Britt Malka

Dato : 15-04-04 18:46

Hej Jens

On Thu, 15 Apr 2004 18:59:54 +0200, "Jens C. Hansen [Odense]" <"Jens
C. Hansen [Odense]"> wrote:

Tak for links. Så kan vi få testet, hvor problemet er i hvert fald.

>I debian:
>apt-get install sane

Ja, debian rules Men min mand har installeret Mandrake på den
computer (jeg har Knoppix/Debian på min).