Direkt-data - hvilket bundkort ?
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-04-04 17:19

Nogen der ved hvilket bundkort der sidder i Direkt-Data's P4 serie ?

http://direkt-data.com/group.asp?group=207

5k for en 3,4 GHz er da ikke helt dårligt

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 15-04-04 21:35

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvilket bundkort der sidder i Direkt-Data's P4 serie ?
>
> http://direkt-data.com/group.asp?group=207
>

> 5k for en 3,4 GHz er da ikke helt dårligt
> --
Jeg ved ikke, hvad bundkort der er i, men jeg kan ikke lade være med lige at
sige, at jeg ikke er imponeret over dens bestykning. Når man putter sådan en
cpu i, er det nærmest en dødssynd at bruge et mb med grafik onboard, kun 256
mb ram og en hd på 40 mb.
Det er jo ikke anderledes end de billige kontormaskiner.

Kurt

Fra : Jakob M

Dato : 16-04-04 09:36

Michael Lund Sørensen wrote:
> Nogen der ved hvilket bundkort der sidder i Direkt-Data's P4 serie ?

Til den pris er det sikkert et billigt SIS bundkort.

> 5k for en 3,4 GHz er da ikke helt dårligt

Tjaee, det afhænger af øjnene der ser. Resten af komponenterne er det
billigste af det billigste, man får hvad man betaler for.

Mvh
Jakob

Fra : JK

Dato : 16-04-04 10:21

On Thu, 15 Apr 2004 18:19:25 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<laeses-ikke@gromit.dk> wrote:

>Nogen der ved hvilket bundkort der sidder i Direkt-Data's P4 serie ?
>
>http://direkt-data.com/group.asp?group=207
>

>5k for en 3,4 GHz er da ikke helt dårligt

Der er ikke megen glæde ved den computer. Det er bedre, at købe eet af
de bedste bundkort, og noget godt ram, og så overclocke en 2.8 GHz P4
fsb800 til de samme 3.4

Læs her hvordan:

http://www.anandtech.com/guides/showdoc.html?i=2021&p=3

http://www.anandtech.com/guides/showdoc.html?i=2021

så kan du jo udregne økonomi i den disposition.

asus P4C-800e de luxe
P4 2.8C
2x 256 Mb pc3500 ram (kingston hyper x)
en 120 Gb harddisk m. 8 Mb cache