Lyd fordeler
Fra : sharky

Dato : 15-04-04 12:17

Hej,

Jeg har flere ting, som jeg skifter imellem til mit lydkort, og det er lidt
besværligt, så jeg tænkte, om der ikke findes en lille boks som har
følgende:

- 1 indgang fra lydkortets udgang
- 3 eller flere udgange til diverse apparater (pc højt., forstærker i stuen
og headset)
- 1 "skyder" for at vælge udgang.

Findes der sådan en boks ? og hvor ? Send venligst link.

På forhånd tak.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-04-04 12:50

In article <c5lqq4$j39$1@news.net.uni-c.dk>, x_sharky@hotmail.com
says...

> Findes der sådan en boks ? og hvor ? Send venligst link.

Ja, smut i Fona.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jens Gregersen

Dato : 15-04-04 14:08

> [...]
> stuen og headset)
> - 1 "skyder" for at vælge udgang.
>
> Findes der sådan en boks ? og hvor ? Send venligst link.

Det er vel sådan en du tænker på? Den har desværre kun to udgange.

Jeg har ikke set dem med mere end to udgange, men det må da findes....

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 15-04-04 14:19

On Thu, 15 Apr 2004 13:17:08 +0200, "sharky" <x_sharky@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>og headset)
>- 1 "skyder" for at vælge udgang.
>
>Findes der sådan en boks ? og hvor ? Send venligst link.

Måske denne fra thansen?

http://www.thansen.dk/product.asp?c=238330473&n=507978318&pn=807697721

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-04-04 21:21

In article <c5lqq4$j39$1@news.net.uni-c.dk>, x_sharky@hotmail.com
says...

> Findes der sådan en boks ? og hvor ? Send venligst link.

http://www.brinck.dk/faerdigv.asp#a/v

TC-6