Switch til lyd
Fra : Jens Gregersen

Dato : 15-04-04 03:10

Hej

Jeg har hele tiden to computere kørende - en med Windows og en med Linux. De
kører via en KVM-switch, og det fungerer fint nok.
Men jeg vil gerne have det lavet sådan at jeg kan bestemme udaf hvilken
computer jeg får lyden serveret i mine hørebøffer eller højtalere. Altså -
jeg har en switchbox, hvor jeg kan vælge om jeg vil have lyden til
headsettet eller i højtalerne. Det er sådan en jeg søger - bare modsat.
Jeg har set, at man kan få KVM-switchboxe med lyd også men de er ret dyre,
så jeg ville lige høre, om der var nogen, der kendte til et billigere
alternativ?

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 15-04-04 03:17

"Jens Gregersen" <jens_gregersenFLODHEST@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har set, at man kan få KVM-switchboxe med lyd også men de er ret dyre,
> så jeg ville lige høre, om der var nogen, der kendte til et billigere

Mon ikke www.brinck.dk kan hjælpe dig?
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Jens Gregersen

Dato : 15-04-04 13:08

> Mon ikke www.brinck.dk kan hjælpe dig?

Meget muligt, men jeg ved ikke hvor jeg skal lede? Hvad hedder det, jeg
leder efter? Umiddelbart synes jeg ikke det er under computer-dele, men det
er måske heller ikke der, jeg skal lede?

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 15-04-04 13:12

> [...]
det
> er måske heller ikke der, jeg skal lede?

Hvis du kan bruge en loddekolbe, så grib knoglen og ring til dem. De plejer
at være ret hjælpsomme...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-04-04 21:20

In article <407e7a81$0$11549$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
jens_gregersenFLODHEST@stofanet.dk says...

http://www.brinck.dk/faerdigv.asp#a/v

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jens Gregersen

Dato : 16-04-04 00:39

> http://www.brinck.dk/faerdigv.asp#a/v

Tak for det. Jeg går ud fra at SPS40A eller SPS50A det jeg søger?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-04-04 07:47

In article <407f1c82$0$14270$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
jens_gregersenFLODHEST@stofanet.dk says...

> Tak for det. Jeg går ud fra at SPS40A eller SPS50A det jeg søger?

Eller TC-6.

Fra : Jens Gregersen

Dato : 16-04-04 12:50

> Eller TC-6.

Okay.. Så kan du vist heller ikke skære det mere ud i pap for mig.
Mange tak for venligheden!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-04-04 08:44

In article <407fc7b7$0$18660$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,