Hvor finder jeg en....
Fra : --BS--

Dato : 14-04-04 21:23

Hvor finder jeg en ny patron til min printer :

Oki Okipage 6W

Jeg har søgt på edbpriser og fundet den til næsten 800 !!! Det kan man jo
købe en ny printer for, så jeg tænkte om der en nogle her inde der kender
til online shops i udlandet hvor den kan findes billigere ??

Takker

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 15-04-04 03:22

"--BS--" <saftkongen@hotmail.REMOVE.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> købe en ny printer for, så jeg tænkte om der en nogle her inde der kender
> til online shops i udlandet hvor den kan findes billigere ??

Søg på google under: "Oki Okipage 6W toner cartridge shop" så får du 275
resultater. Blot ved at kigge på den første kan du få den til 20? så det må
da siges at være en besparelse...
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : MFO

Dato : 15-04-04 06:48

--BS-- wrote:

> [...]
> man jo købe en ny printer for, så jeg tænkte om der en nogle her inde
> der kender til online shops i udlandet hvor den kan findes billigere

Hvis jeg husker rigtigt, bruger 6W samme patron som 8W. Den hedder
"Type 6" og koster 239.- hos Computercity

--
Michael

Fra : Tommy Danielsen

Dato : 15-04-04 11:43

Prøv på www.inkclub.com

Fra : Kristian Andersen

Dato : 15-04-04 21:13

> [...]
> købe en ny printer for, så jeg tænkte om der en nogle her inde der kender
> til online shops i udlandet hvor den kan findes billigere ??

Oki har separat toner patron og tromle enhed, den du har set til ca. 800,-
er sikkert en tromle enhed. En toner patron koster et sted mellem 200,- og
300,- afhængig af hvor du køber den.

Hvis din printer melder "toner lav" er det en toner patron du skal have.

Hvis din printer melder "skift tromle" er det en tromle enhed du skal have.

--
Kristian