Fornuftigt printersæt?
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 13-04-04 20:19

Hej NG!

Jeg påtænker at købe en HP LaserJet 1010, og en TRENDnet TE100 P1U
printserver (Eller lignende billig printserver)
Pris: Ca. 2.000 kr. for det hele.

Er det ikke fornuftigt? Er der en anden måde man kan få en lige så billg,
men bedre net-laser-print-løsning på?

Lasse

Fra : Jens Jensen

Dato : 14-04-04 00:42

Hvad står printserveren i? Jeg spørger, fordi jeg i sin tid købte en router
med indbygget printserver. God kombination.

v.h.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 14-04-04 08:18

Printserver står i ca. 500 - 550... Desuden har jeg både router og
AccessPoint...
Lasse

Fra : Kristian Andersen

Dato : 15-04-04 21:32

> [...]
> Pris: Ca. 2.000 kr. for det hele.
>
> Er det ikke fornuftigt? Er der en anden måde man kan få en lige så billg,

Er du sikker på at en HP LaserJet 1010 kan køre på en TRENDnet TE100 P1U ?

HP LaserJet 1010 er tilsyneladende en windows printer, det er ikke sikkert
den kan køre på alle print servere. Du skal op på en 1015 for at få en PCL
baseret printer.

--
Kristian