Gammel pc med det hele byttes væk
Fra : Lotte

Dato : 13-04-04 13:38

Hej alle.

Jeg har en gammel pc med det hele - den virker perfekt, og der er tastatur,
højtalere, skærm og modem med. Den har Windows 95 - jaja - noget gammelt
noget Jeg har haft den lånt ud til min niece, men hun kan jo ikke spille
alle de nye spil på den, så nu gider hun ikke ha den stående længere. Der er
office og andet på, så til et barn vil det være perfekt. Eller også en
voksen, der kan få noget ud af den

Jeg kunne godt tænke mig at få det der pc-spil i bytte..........jeg mener
det hedder Medal of Honour......Sunrise. Det skulle foregå i Vietnam.

Jeg har også postet denne i marked.privat.edb

Jeg kan nåes på min mail eller 40373103

Hilsen Lotte

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-04-04 13:44

Lotte skriver:

> Jeg har også postet denne i marked.privat.edb

Undskyld min sarkasme:
Kan du se andre der vil sælge noget her ??

Nej vel, skynd dig at få slettet dit fejlindlæg her

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Christian Mygind

Dato : 13-04-04 15:48

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Nej vel, skynd dig at få slettet dit fejlindlæg her

- og det i dmpe - din annonce hører hjemme i news:dk.marked.privat.edb.pc

/Chr

Fra : Lotte

Dato : 14-04-04 09:25

Hej Christian.