Aldi's Medion - drevet der forsvandt?
Fra : RO

Dato : 12-04-04 16:26

Kære NG
Jeg har nylig købt en Medion P4 -HT 3.0Ghz. En kanon god maskine. Harddisekn
er på 200 GB - opdelt i 3 (C: D: og E:). Jeg har opgraderet til Win XP prof.
og tilføjet nogle programmer - og så er E: drevet pludselig ikke til at se
nogen steder. Desværre ligger der på E: filer til genopretning til den
oprindelige konfiguration.

Er der ikke noget med et progam, der kan gendanne drevet (partionen). Noget
med Recovery??
Har ledt efter det - men kan nogen hjælpe mig?
med venlig hilsen
Rune

Fra : Jens Jensen

Dato : 12-04-04 17:30

Kig i manualen til pc'en - der står det.

Fra : RO

Dato : 12-04-04 17:49

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kig i manualen til pc'en - der står det.

Tak, men jeg kan ikke finde noget i manualen om, hvordan jeg finder drevet.
Vil du hjælpe mig?
mvh. Rune

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-04-04 20:18

RO skriver:
> [...]
> og tilføjet nogle programmer - og så er E: drevet pludselig ikke til at se
> nogen steder. Desværre ligger der på E: filer til genopretning til den

Forsvundet helt af sig selv ???

Hvad gjorde du ?

> Er der ikke noget med et progam, der kan gendanne drevet (partionen). Noget
> med Recovery??

Systemgendannelse i Windows ??

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-04 20:25

RO wrote:
> Jeg har nylig købt en Medion P4 -HT 3.0Ghz. En kanon god maskine. Harddisekn
> er på 200 GB - opdelt i 3 (C: D: og E:). Jeg har opgraderet til Win XP prof.

uden Service Pack 1 (SP1)?

> og tilføjet nogle programmer - og så er E: drevet pludselig ikke til at se
> nogen steder. Desværre ligger der på E: filer til genopretning til den
> oprindelige konfiguration.

Hent SP1 og installér den.
Uden SP1 kan WinXP ikke "se" resten af diske, som er over 137 GB.

Fra : RO

Dato : 13-04-04 03:13

Harddisekn

> uden Service Pack 1 (SP1)?

> Hent SP1 og installér den.
> Uden SP1 kan WinXP ikke "se" resten af diske, som er over 137 GB.

Tusinde tak. Jeg har opdateret med SP1, og nu er alt ok. Ganske vist lidt
sent - tak og go'nat.
mvh. Rune