Hardware id?
Fra : DonE

Dato : 12-04-04 13:34

Hejsa!
Hvor og hvordan finder jeg min eller mit
Hardware id?

--
DonE

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-04-04 14:12

In article <407a8cc0$0$23096$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
Don_E@SKODnet.INVALID says...

> Hejsa!
> Hvor og hvordan finder jeg min eller mit
> Hardware id?

Hvad tænker du på?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : DonE

Dato : 12-04-04 14:25

Jesper G. Poulsen, satte sig på sit keyboard:
> In article <407a8cc0$0$23096$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
> Don_E@SKODnet.INVALID says...

> Hvad tænker du på?

Nåh...så bare i en anden gruppe hvor de 'snakkede' om Hardware
id.
Syntes ikke rigtigt at jeg kan finde noget om det nogen steder!
OS: Xp-pro-Dk

--
DonE

Fra : Devast8or

Dato : 12-04-04 17:16

DonE wrote:
> [...]
> id.
> Syntes ikke rigtigt at jeg kan finde noget om det nogen steder!

Hvilken gruppe, hvilken type hardware?

CPUer har en masse numre og koder der fortæller noget om hvor/hvornår den er
lavet og hvor godt den kan overclockes, kan det være sådan noget du leder
efter? Disse info står ovenpå selve CPUen.

Ellers prøv at om SiSoft Sandra kan fortælle dig noget om det.

Devast8or

Fra : DonE

Dato : 12-04-04 19:21

Devast8or, satte sig på sit keyboard:

> [...]
> ovenpå selve CPUen.
>
> Ellers prøv at om SiSoft Sandra kan fortælle dig noget om det.

Okay, jeg vil prøve SiSoft Sandra.
Tak for tippet

--
DonE