er min PSU noget værd??
Fra : KO

Dato : 12-04-04 11:45

Har købt denne PSU for noget tid siden
http://shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=820060 . Skiftede samtidig
bundkort, til et Asus A7v600. Syntes min PC er blevet noget ustabil siden
skiftet. Kan det være strømforsygningen?

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-04 12:10

KO wrote:
> Har købt denne PSU for noget tid siden
> http://shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=820060

Jeg får ikke noget relevant frem i min browser, og jeg kan heller ikke
finde nogen vare med det nr..?

Måske er den vare udgået?

Fra : Brian Lund

Dato : 12-04-04 12:17

> Jeg får ikke noget relevant frem i min browser, og jeg kan heller ikke
> finde nogen vare med det nr..?
>
> Måske er den vare udgået?

Nej den er der stadig, du skal bare vente indtil siden er færdigindlæst, så
kommer der en popup (som altid hos shg.dk) - Så hvis du har en pop-up
killer, slå den fra :)

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-04 13:32

Brian Lund wrote:

> kommer der en popup (som altid hos shg.dk) - Så hvis du har en pop-up
> killer, slå den fra :)

Nåja, sådan er det med Mozilla (Firefox), den har integreret popup-killer.
Jeg har skiftet for nylig fra den gamle Mozilla, så det må være derfor.
Når man tillader popups fra shg.dk, så kommer det vindue frem med den i.

Fra : Brian Lund

Dato : 12-04-04 12:18

> [...]
> bundkort, til et Asus A7v600. Syntes min PC er blevet noget ustabil siden
> skiftet. Kan det være strømforsygningen?

Jeg tror ikke der er noget galt med PSUen, den kan selvfølgelig være defekt,
men det ser ellers ud til at være en ok vare...

Har du installeret VIA 4in1 driverne til dit bundkort?

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-04 13:40

KO wrote:
> Har købt denne PSU for noget tid siden
> http://shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=820060

Det ligner en typisk semi-noname PSU, som jeg ikke ville forvente ret
meget af.
Hvordan ligger spændingsniveauerne?

> Skiftede samtidig
> bundkort, til et Asus A7v600.
> Syntes min PC er blevet noget ustabil siden
> skiftet.

Hvilket bundkort havde du før?
Har du lavet en frisk installation efter skiftet?

> Kan det være strømforsyningen?

Måske. Det kan lige så godt være bundkortet.
Har det nyeste Bios?
Hvordan ligger temperaturerne?

Fra : Leony

Dato : 12-04-04 18:33

In news:407a7331$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
KO typed:

> [...]
> bundkort, til et Asus A7v600. Syntes min PC er blevet noget ustabil
> siden skiftet. Kan det være strømforsygningen?

Beskriv ustabiliteten (genstarter den? Kommer der fejlmeddelser? osv).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-04-04 06:33

In article <407a7331$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, kim.-
SLETellerstakSLET-mail@c.dk says...

> bundkort, til et Asus A7v600. Syntes min PC er blevet noget ustabil siden
> skiftet. Kan det være strømforsygningen?

AIDA32 kan fortælle alt om maskinen. Læg mærke til spændinger og
clockfrekvenser.
Fortæl os evt. om det AIDA32 har fundet frem til.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen