Hvilken model er mit bundkort?
Fra : Steffen

Dato : 12-04-04 12:40

Jeg skal til en hotline angive "the model and vendor" af mit motherboard
(Intel). Jeg kan ikke finde købskvitteringen , så jeg vil høre en af jer
eksperter, om jeg uden at åbne computeren - det er jeg nemlig ikke meget
for - kan se, hvad bundkortet hedder. (Styresystemet er XP Pro).
Venlig hilsen
Steffen

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 12-04-04 11:45

Steffen wrote:
> nemlig ikke meget for - kan se, hvad bundkortet hedder.

Du behøver ikke åbne kassen. Hent dette program (freeware), det fortæller
dig stort set alt om dit system - herunder også hvilket mobo du har i

AIDA32 3.93
http://www.aida32.hu/aida32-download.php

--
Mvh/Martin K