usb til seriel
Fra : kim ell

Dato : 11-04-04 20:25

hej er der en der kan hjælpe jeg har lige fået en bærbar hvor der kun er usb
stik på spørgsmålet er kan jeg få en adapter der konventere fra usb til en
serielport da jeg har nogle ting der kun har et serielt stik ??? e.v.t noget
man selv kan lave

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-04-04 20:46

kim ell skriver:

> [...]
> serielport da jeg har nogle ting der kun har et serielt stik ??? e.v.t noget

Køb det færdigt med driver osv. De koster ikke en herregård.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : kim ell

Dato : 11-04-04 21:00

hvor køber man det henne af ja det er naturligvis nemmere færdig lavet

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-04-04 21:01

kim ell skriver:

> hvor køber man det henne af ja det er naturligvis nemmere færdig lavet

Edb forretninger, telebutikker osv

At bygge en selv, kræver at man kan programmere en processor, lave print
og skrive en driver.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 11-04-04 21:26
Fra : kim ell

Dato : 12-04-04 06:15

takker for de svar jeg har fået har bestilt et kabel