Tempaflæser på Shuttle XPC 75G2
Fra : :o\)

Dato : 11-04-04 10:52

Hej

Jeg har erhvervet mig en Shuttle XPC 75G2. Super maskine indtil videre.

Nu har jeg så installeret HMONITOR i Windows til at aflæse temperaturerne.

Her finder programmet 3 forskellige aflæsninger i grader :
CPU 1 - 51 grader
CPU 2 - 57 grader
Mainboard - 44 grader

(cpu'en er med Hyper Threading, måske derfor at den aflæser 2 cpu)

Nu kan jeg kun se 2 aflæsninger inde i bios, nemlig System (mainboard) og
cpu.

Er der nogen der ved hvad den 3. aflæsning er ? (cpu-2)

Måske er det strømforsyningens temperatur den aflæser ?

mvh elvisdk