Billigt trådløst netkort
Fra : Tobias K. Tobiasen

Dato : 09-04-04 23:07

Hejsa

Hvor finder jeg det billigste trådløse PCMCIA netkort? Jeg har 2 krav.
* Det skal virke med linux. (Mandrake 10.0)
* Det skal virke med et dell access point som jeg har "arvet". Jeg er ikke
helt klar over hvad specen er på access pointet. Men det er vist 11mbit.
Der står ikke rigtigt noget på access pointet ud over Lucent technologies
model: rg-1000, Dell pn 027FVN og network name 3137e6.

Jeg har kigget rundt edbpriser.dk, men kan ikke gennemskue hvilke kort der
virker med linux.

Er der iøvrigt nogen der ved hvad Dell kalder mit access point? Er det mon
TrueMobile RG1000 Wireless Residential Gateway?

På forhånd tak.

Fra : Anders Pedersen

Dato : 10-04-04 08:34

Prøv i
dk.edb.hardware.baerbar
dk.edb.netvaerk

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-04-04 14:20

In article <40771e89$0$256$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, news2
@dont.remove.nospam.tobiasen.dk says...

> Hvor finder jeg det billigste trådløse PCMCIA netkort? Jeg har 2 krav.
> * Det skal virke med linux. (Mandrake 10.0)

Må jeg anbefale dk.edb.system.unix.hardware

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen