CoolerMaster-kabinetter
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 09-04-04 22:29

Hej med jer.

Jeg ved ikke rigtig hvilken kabinet jeg skal vælge af
CoolerMaster-kabinetter og ved ikke hvilken series har de lavet med
forskellige design og features.

Kan I CoolerMaster-brugere forklare mig forskellen på hver enkelt serie af
CM-kabinetterne så jeg kan få lettere ved at vælge den rigtige kabinet til
mig selv.

Jeg ønsker et aluminium-kabinet (midi-tower), helst ingen stik til usb og
lyd ovenpå eller foran kabinettet og knapperne til power og reset skal sidde
udenfor kabinettets forside-låg (dør) og at bundkortpladen skal kunne tages
ud af kabinettet til montering af bundkort..
Det skal også være mindst 4 pladser til 4 harddiske skal jeg lige tilføje.

Hos shg.dk har de mange CM-kabinetter som jeg ikke rigtig kan se forskel
imellem og ved slet ikke hvad jeg skal vælge.

Det ville være meget fint hvis jeg fik forklaring på hver enkelt serie hvad
CoolerMaster laver af midi-tower kabinetter og hvilken forslag til modeller
jeg kan vælge.

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen Bart Bendtsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-04-04 22:32

Bart Bendtsen skriver:
> Det ville være meget fint hvis jeg fik forklaring på hver enkelt serie hvad
> CoolerMaster laver af midi-tower kabinetter og hvilken forslag til modeller
> jeg kan vælge.

Kan
http://www.coolermaster.com.br
ikke hjælpe dig ?