ALDI PC - flere i StorKbh?
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 08-04-04 12:14

Hvor kan man købe seneste ALDI PC/Medion?

Det er rart at vide, der er flere tilbage hjemme i Århus (Højbjerg).

Men mere nærliggende for mig er Roskilde eller StorKbh

PS: Jeg så tilfældigvis, at også Lidl er gode til det med PCer. Men indtil
videre er det vist (primært) i Tyskland

Finn, Roskilde
e-mail finnFJERNES@pq.dk
fjern FJERNES hvis du mailer direkte

Fra : JSH

Dato : 08-04-04 15:44

> Hvor kan man købe seneste ALDI PC/Medion?

Vejlebrovej i Ishøj de har åben i påsken.
JSH

Fra : KES

Dato : 08-04-04 18:04

"nilfri (4000)" <news@pq.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe seneste ALDI PC/Medion?
>
> Det er rart at vide, der er flere tilbage hjemme i Århus (Højbjerg).
>
> Men mere nærliggende for mig er Roskilde eller StorKbh

ALDI i Nørre Alslev på Falster har (set igår) og de har åbent i Påsken,
køretid 1time og 10min. hvis du bruger tog stopper DSB 300m. fra ALDI.

Kim

Fra : Morten

Dato : 08-04-04 18:33

Onsdag kl. 127:15 havde de i Roskilde, så mon ikke........

mvh
Kem

Fra : Henrik Nevers

Dato : 08-04-04 22:40

Hej Finn!

Jeg købte en i Aldi i tirsdags i Roskilde - tror at de stadig havde flere
tilbage...

Hilsen Henrik

Fra : Morten

Dato : 09-04-04 08:16

"Henrik Nevers" <Xhenrik.neversX@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Finn!
>
> Jeg købte en i Aldi i tirsdags i Roskilde - tror at de stadig havde flere
> tilbage...
>
> Hilsen Henrik

Ja - onsdag kl. 17:15 havde de.
Kem

Fra : Michael Gaardboe

Dato : 09-04-04 16:19

> [...]
>
> Men mere nærliggende for mig er Roskilde eller StorKbh
>
> PS: Jeg så tilfældigvis, at også Lidl er gode til det med PCer. Men indtil

Hej Finn,

Du kan også prøve i ALDI i Hedehusene, der er der også mulighed for at købe
en PC.

Venlig hilsen
Michael Gaardboe
ALDI Hedehusene