Lille "netprinter"
Fra : Mie Nielsen

Dato : 05-04-04 11:20

Hej

Jeg søger en printer som kan tilsluttes min router så alle i familien kan
benytte den. Det skal være en farve printer, som skal bruges af en familie
på 5 til "almindelig" familiebrug.

Er der nogen som kan anbefale nogle modeller?

Fra : Anders Pedersen

Dato : 05-04-04 17:28

On Mon, 5 Apr 2004 12:20:06 +0200, "Mie Nielsen"
<mienielsen@har_ingen.invalid> wrote:

> [...]
>på 5 til "almindelig" familiebrug.
>
>Er der nogen som kan anbefale nogle modeller?
hvad med en printserver som er sat på routeren.

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM