computer genstarter
Fra : Futte

Dato : 04-04-04 07:26

Hej

Når jeg sætte vores nye indkøbte netkort D-link DWL-G520+ i min pc kan jeg
ikke slukke den den genstarter bare hele tiden vi har 2 kort har prøvet dem
begge men hedens virker godt nok. OS:XP og Linux MD 10, når jeg har mit
gamle netkort i er der ikke noget hvad gør jeg ved det ?
PC
Bundkort : Soltek 75kav

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-04-04 07:37

Futte skriver:

> [...]
> begge men hedens virker godt nok. OS:XP og Linux MD 10, når jeg har mit
> gamle netkort i er der ikke noget hvad gør jeg ved det ?

Hvor langt kommer den i opstart ?

Har du prøvaet at pille andre indstikskort ud og kun have grafik og
netkort ?

I BIOS er der typeisk en indstilling der hedder "reset configuration
data".

Er det din strømforsyning der giver op ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Futte

Dato : 04-04-04 14:09

> Er det din strømforsyning der giver op ?
>
> Klaus

Det tror jeg ikke jeg har en Cheftec 400w PSU men hvis der er strøm til pc
og jeg sætter "ja det ved jeg godt jeg ikke må" netkortet i pci slottet
tænder min pc automatisk når kortet er i bund i pci slot "underlig"

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-04-04 08:31

In article <406faa90$0$311$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Futte"
<fnugi20003(spam)@yahoo.dk> says...

> gamle netkort i er der ikke noget hvad gør jeg ved det ?

Ind i BIOS - Wake-on-lan?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen