Hvilken type skærmkabel er dette?
Fra : Morten Kirsbo

Dato : 02-04-04 10:18

Hej!

Denne kabeludgang:

http://www.geokon.adsl.dk/project04/cable.jpg

sidder på en fladskærm. Hvilket kabel er det?
Jeg har søgt lidt på nettet og jeg TROR at udgangen er en DFP (mdr20)
hunkøn. Hvis dette er tilfældet, er der så nogle der kan fortælle mig
lidt om den slags udgang? Findes der f.eks. en converter til
almindelig vga (hd15) ?

Jeg er ked af jeg ikke kan få et bedre billede, mit digitalkamera er
simpelthen for dårligt til close-ups.
Beskrevet er udgangen sådan her:

_________________
\ ............. / (13 huller)
\............./ (13 huller)

Håber der er nogen der kan hjælpe! Skærmen er en (vistnok) gammel
mermaid ventura.

mvh Morten

Fra : Brian Hansen

Dato : 03-04-04 00:17

"Morten Kirsbo" <kirsbo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Denne kabeludgang:
>
> http://www.geokon.adsl.dk/project04/cable.jpg
>
> sidder på en fladskærm. Hvilket kabel er det?

Ved det ikke, men prøv at søg ved IBM. I min dockingstation til min IBM T23
har jeg en skærmudgang til det stik.

> Håber der er nogen der kan hjælpe! Skærmen er en (vistnok) gammel
> mermaid ventura.

De første Mermaid blev solgt med et specielt grafikkort til skærmen.

Brian