BIOS update
Fra : Jasper Norman

Dato : 01-04-04 00:35

Hej.

Jeg har et billigt "SIS" et eller andet MB. Min BIOS er fra nov. 2002 og der
må da være kommet en ny. Award henviser altid til producentens hjemmeside
for at hente en ny opdateret BIOS, men uheldigvis er de ikke særligt venlige
til at lægge opdateringer ud på denne side.

Men er der andre steder hvor jeg kan hente en ny BIOS? Gratis

Mvh

Jasper

Fra : Devast8or

Dato : 01-04-04 02:01

Jasper Norman wrote:
> [...]
> ikke særligt venlige til at lægge opdateringer ud på denne side.
>
> Men er der andre steder hvor jeg kan hente en ny BIOS? Gratis

SiS laver chipsets, (vist) ikke motherboards. Prøv at tjekke igen hvem der
har lavet boardet, det kan være at du kigger på den forkete producents
hjemmeside (prøv evt. at google efter modellen af boardet, så burde du kunne
finde ud af hvem der har lavet det).

Men hvorfor vil du opdatere BIOS? Har du problemer, eller vil du bare have
det nyeste af det nyeste? Hvis det er det første så fortæl os hvad der er
galt, det kan være det kan klares uden en BIOS update. Hvis det er det
sidste, så læg dig ned indtil det går over ;). Hvis en BIOS update fejler
risikerer du at stå med et ubrugeligt motherboard, så tænk dig om.

Devast8or

Fra : /Ole

Dato : 01-04-04 10:51

> [...]
> sidste, så læg dig ned indtil det går over ;). Hvis en BIOS update fejler
> risikerer du at stå med et ubrugeligt motherboard, så tænk dig om.

Fuldstændig enig.

Jeg kører selv med en tussegammel BIOS, og jeg har ikke planer om at
opgradere. Jeg plejer at lave ged nok i den uden at bruge BIOS

Hvis du vil se, hvad din maskine består af helt ned i detailer, så kik lige
her, og hent AIDA32, genialt lille program.

http://www.freedownloadscenter.com/Reviews/r847.html

/Ole