PSU er begyndt at miste spænding ?
Fra : Ronni

Dato : 31-03-04 22:39

Hejsa

Jeg har en Antec PSU (mener det er en SL350) som er begyndt at miste
spænding på 3.3V

ASUS Probe er i hvert fald begyndt at alamere mig engang imellem (læs
dagligt), om at den falder til ca. 3.1V

Generelt ligger værdierne ret lavt:
+12V = 11,84 - 11,904V
+5V = 4,945V
+3,3V = 3,168V og er så begyndt at falde til omkring 3,1V
VCore = 1,552V

Hvad har det af betydning for min maskine at den er begyndt at falde ?
Må V-værdierne godt ligge under det "angivet" ? eks. +5V der ligger under 5V

Kan jeg gøre noget ved det ?

Info om systemet:
MB : ASUS P4S-533-X
CPU : Celeron 2.4 @ 3.2GHz
Ram : 512mb Kingston PC2700

Der er ikke pillet ved spændingen i BIOS'en på nogen områder. PSU er dog
moddet med Pabst 80mm 12db og Pabst 120mm xx db, der begge kører som
standard.

Håber I kan hjælpe.

/Ronni
- ingen mail - ingen spam