AT PSU Montering
Fra : Flare

Dato : 29-03-04 19:23

Hejsa. Jeg har fået en ældre computer skilt ad.

Nu skal jeg til at montere PSU kablet som her en P8 og et P9 stik. Men men
kan vende dem på to måder P8/P9 til højre eller venstre.

Umiddelbart af en aller anden grund virker det mest rigtitgt at sætte P8 til
venstre og P9 til højre. Så vemder de sorte ledninger mod hinanden på
midten.

Nogen ide om hvad det rigtige er inden jeg futter den af?

Mvh
Anders

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 29-03-04 19:40

On 2004-03-29, Flare <nomail@sorry.dk> wrote:
> Umiddelbart af en aller anden grund virker det mest rigtitgt at sætte P8 til
> venstre og P9 til højre. Så vemder de sorte ledninger mod hinanden på
> midten.

hvilket er korrekt, sort mod sort!!

Thomas

Fra : Ken