Andet hardware
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
Fra : MA

Dato : 29-03-04 11:05

Og så var det at man ville ønske at man var til Power Mac G5 og ikke til PC:

http://www.apple.com/powermac/performance/

Fra : KM

Dato : 29-03-04 12:45

WOW

Det er jo ganske sygt det der. Men helt sikkert, var man til MAC og ikke PC
så var det da noget at stile efter at få hjem...

Sådan Apple...

KM

Fra : Bernhard Ege

Dato : 29-03-04 15:31

"MA" <ma_dk@nospamhotmail.com> wrote in message
> Og så var det at man ville ønske at man var til Power Mac G5 og ikke
til PC:

> http://www.apple.com/powermac/performance/

Ja, det ser da meget imponerende ud men hvor hurtig er den til f.eks.
unreal tournament og andre krævende spil?

Og eftersom det ikke er samme program på alle platforme (eller i hvert
fald samme algoritmer) så sammenlignes ikke kun cpuen, men også
softwaren. Og er de forskellige software udgaver optimeret til cpuen?
For G5 softwaren er den sikkert, jeg ved det ikke. Og jeg aner ikke om
softwaren til AMD eller Intel cpuen er optimeret til de to cpuer.

mvh Bernhard

Fra : Peter Pan

Dato : 29-03-04 18:56

"MA" <ma_dk@nospamhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og så var det at man ville ønske at man var til Power Mac G5 og ikke til
PC:

> http://www.apple.com/powermac/performance/

Man kan producere benchmark resultater som passer til ens formål til enhver
platform. Denne test giver jeg intet for. De testresultater man ser er jo
kun den type ting hvor G5 sparker røv. De andre ting som ikke er hurtigt er
jo nedprioteret her.

Check iøvrigt lige bunden....:
All Power Mac G5 systems were tested using Final Cut Pro 4.1 and a single
Xserve RAID configured with 512MB of RAM per controller, 14 drives and RAID
50.

Disk IO har den ihvertifal kunne banke alt i, med den konfiguration.! Mit
gæt er at x86 testkandidaterne har haft en enkelt 5400rpm IDE disk....

Mvh
Anders