Ingen lyd til Tv kort Pinnacle pctv/pro !
Fra : Valle

Dato : 25-03-04 20:38

Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg får sat lyden til ?

Jeg har snart prøvet alt, men der må jo være en anden mulighed tilbage

Mvh Jack Vallentin

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 26-03-04 01:32

On Thu, 25 Mar 2004 20:37:52 +0100, "Valle"
<gjvallentin@mailNOT.tele.dk> wrote:

>Er der en der kan fortælle mig hvordan jeg får sat lyden til ?
>
>Jeg har snart prøvet alt, men der må jo være en anden mulighed tilbage

Har du forbundet kortet til dit lydkort?

KS

Fra : Valle

Dato : 26-03-04 19:03

Nej, det har jeg ikke, men jeg har fundet ud af at man skal forbinde
udgangen på kortet til line in på mit lydkort - er det det du mener ?

Jack

Fra : Casablanca

Dato : 27-03-04 08:48

Valle skrev:

> Nej, det har jeg ikke, men jeg har fundet ud af at man skal forbinde
> udgangen på kortet til line in på mit lydkort - er det det du mener ?

Helt korrekt. Det står også i manualen. (Jeg har selv et sådant kort).

Casablanca

...Ved svar pr email, fjern "fjerndette".